کوکوکو

کوکوکو

کوکوکو

کوکوکو

توضیحات درباره التهاب زیر چشم

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۴۱ ق.ظ

توضیحات درباره التهاب زیر چشم

پف زیر چشم و یا چشم های بادی، اصطلاحا اغلب برای چشم هایی که در اطراف آن متورم هستند و گاهی التهاب دارند استفاده می شود. افرادی که چشمهای پف کننده دارند گاهی اوقات خود را با علت مطرح نمی کنند، اما به طور کلی چشم های پف می توانند دلایل زیادی داشته باشند. پوسیدگی چشم را می توان تغییر داد و به هر دلیل که رخ می دهد کاهش می یابد. ما می گوییم امکان کاهش آن وجود دارد، زیرا ما نمی خواهیم ناامید کننده و ناامید کننده باشیم، چرا که برخی از پف ها اساسا بسیار درمان پذیر نیستند و تنها می توانند توسط راه حل ها کاهش یابد.
پف زیر چشم

گاهی اوقات پف ها به دلیل وراثت و ژنتیک تحت چشم قرار می گیرند، و گاهی اوقات در چندین عضو خانواده دیده می شود. با نگاه به عمه ها و عموها، این مشکل را می توان رد کرد. به طور کلی، عوارض ارثی و ژنتیکی کمتر تحت درمان قرار می گیرند و تنها شدت و شدت می توانند درمان شوند. این به این معنی است که شما می توانید با استفاده از استراتژی هایی که ارائه می دهید، درصد پف را کاهش دهید. اختلالات ژنتیکی و ارثی نیاز به تحقیقات عمیق و تخصصی دارند و به طور کلی با درمان های مبتنی بر خانه درمان نمی شوند، اما همانطور که در بالا توضیح داده می شود، می تواند برخی از شدت و شدت آن را درمان کند.
تجمع مایع و التهاب در زیر چشم

گاهی اوقات پوسیدگی در اطراف چشم می تواند ناشی از انباشت مایعات زیر پوست باشد. در این مورد، شما باید به دکتر بروید و آزمایشهای لازم را انجام دهید. گاهی اوقات این اتفاق می افتد به علت از دست دادن تعادل مایع بدن و یا افزایش چربی یا فشار خون و تعدادی از عوامل دیگر، و تنها می تواند با تشخیص پزشکی و درمان با معاینه پزشکی. برای مقابله با چنین رویدادی، نباید وقت خود را هدر ندهید و به موضوع گوش کنید و در حقیقت ممکن است موضوع را دنبال کنید، زیرا بحث بهداشتی مهمتر از زیبایی و جذابیت است.
تورم و التهاب در زیر چشم

به طور کلی، Epiglottis در حضور هر نوع التهاب یا مایع اضافی در بافت همبند اطراف چشم اتفاق می افتد که ممکن است دردناک یا بدون درد باشد و شامل پلک های بالایی یا پایین تر باشد. یکی از چیزهایی که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد، یک چشم متورم است که معمولا به عنوان "چشم پف" نامیده می شود، که موجب نگرانی در میان بسیاری از جمله زنان می شود. پلک ها می توانند علل زیادی داشته باشند، از جمله ارثی، عفونی یا زخمی. بیشتر التهاب در اطراف چشم و پف زیر چشم به علت آرامش پوستی پیری است. همانطور که پوست رشد می کند، پوست اطراف چشم ضعیف تر می شود و کشش را کاهش می دهد. در همان زمان، چربی زیر پوست سبب بروز پوست می شود. گلوله های شکم و در اطراف چشم به عنوان مخالف با پفینی می تواند نشانه هایی از مشکلات تیروئید، بیماری گاوی یا مشکلات کلیه باشد.
خستگی و التهاب زیر چشم

چشم ها در اطراف باسن در حفره های استخوانی چشم چربی هستند. با افزایش سن، آن را به تدریج از بین می رود و موجب پف کردن چشم ها می شود. بنابراین، شرایطی که موجب صرفه جویی آب در بدن می شوند، اغلب با پوسیدگی چشم همراه است. چشمان پوسیدگی چشمها را مچاله می کند و خسته می شود و با توجه به شدت مشکل، تورم زیر چشم می تواند چشم ها را باز یا بسته کند. دلایل متعددی برای پوکی استخوان وجود دارد، برخی از آنها قابل اجتناب است و دیگران اجتناب ناپذیر هستند.

  • وحید مهدوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی