کوکوکو

کوکوکو

کوکوکو

کوکوکو

چاقی صورت

چاقی صورت ,چاقی صورت و گونه,چاقی صورت در یک هفته,چاقی صورت بدون بازگشت,چاقی صورت با ژله,چاقی صورت با آجیل,چاقی صورت با روغن زیتون,چاقی صورت با جوانه گندم و سیب زمینی

چاقی صورت , چاقی صورت و گونه , چاقی صورت در یک هفته , چاقی صورت بدون بازگشت

توضیحاتی در مورد چاقی صورت

صورت لاغر، باریک و استخوانی شما را خسته و بی حال نشان می دهد، چاق شدن صورت و گونه ها راه مناسبی برای این است که جوان تر به نظر برسید، صورت چاق و توپر صاف تر و شاداب تر به نظر می رسد. برای اینکه صورت چاق تری داشته باشید حتما نباید وزن اضافه کنید و بدن تان هم چاق شود.در این مطلب از سایت جسارت در مورد همه چیز درباره چاقی صورت با سیب زمینی و روغن زیتون صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

روش های چاقی صورت

روشهای زیادی برای چاقی صورت وجود دارد که نام میبریم.1. زیاد آب بنوشید این ساده ترین راه برای چاقی صورت در کمترین زمان می باشد، هر روز 8 لیوان آب بنوشید و از میوه ها و سبزیجات تازه به مقدار فراوان استفاده کنید. 2. هر روز شیر بنوشید شیر حاوی پروتئین، کلسیم، ویتامین ها و مواد معدنی است و نوشیدن روزانه آن با آب رسانی به پوست به چاق شدن صورت کمک می کند. 3. ماساژ صورت با شیر برای سریع چاق شدن صورت به شما پیشنهاد می کنیم که هر روز صورت خود را با شیر سرد به مدت 20 دقیقه ماساژ دهید، بگذارید شیر 5 دقیقه بر روی صورت بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید. 4. رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا که اغلب به عنوان رژیم غذایی لوکس هم شناخته می شود، باعث اضافه شدن چربی به پوست صورت شده و به چاق شدن صورت در یک طول هفته کمک زیادی می کند. نان، برنج، ماکارونی و پاستا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا متوجه تغییرات شوید. 5. ماساژ صورت با روغن بادام، زیتون و نارگیل یکی از بهترین روش ها برای چاق شدن صورت این است که هر شب قبل از خواب صورت خود را با روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل ماساژ دهید. 6. ماساژ صورت با روغن جوانه گندم یکی از بهترین روش های چاق شدن صورت و گونه ها این است که هر روز پوست خود را با روغن جوانه گندم ماساژ دهید تا در عرض سک هفته صورت چاق تر و تپل تر شود.

چاقی صورت و ترکیب گلاب و گلیسیرین

ترکیب گلاب و گلیسیرین یک روش طبیعی عالی برای چاق شدن صورت و گونه ها محسوب می شود، این ترکیب شگفت انگیز به عنوان مرطوب کننده ی پوست عمل کرده و با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت می شود. گلاب و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید و قبل از خواب آن را بر روی صورت بمالید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب گرم خوب بشویید. هر شب این روش را به کار ببرید تا زودتر نتیجه بگیرید.

چاقی صورت و عسل

عسل یکی دیگر از مواد طبیعی و یکی از بهترین روش های خانگی مفید برای چاق شدن صورت می باشد. عسل حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان است و یک مرطوب کننده پوست به شمار می رود که با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت و گونه ها می شود. 1 قاشق چای خوری عسل را با پاپایا له شده ترکیب کنید و بر روی صورت و گونه ها بمالید، بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید. بهتر است این روش را هر روز صبح انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.

چاقی صورت و خاک رس

گل رس یا خاک رس یکی از بهترین ماسک های صورت برای چاق تر شدن و تپل شدن صورت و گونه ها می باشد، گل رس در ترکیب با گلاب به آبرسانی پوست کمک کرده و بهبود خاصیت کشسانی پوست به چاقی صورت کمک می کند. یک قاشق غذاخوری گل رس را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و به صورت خمیر درآورید، این خمیر را بر روس ثورت و گونه ها بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند سپس با آب سرد بشویید. این ماسک را هر روز استفاده کنید تا زدوتر نتیجه بگیرید.

چاقی صورت و ماسک خیار

مقادیر بالای آب، آنتی اکسیدان ها و ویتامین C موجود در خیار با آب رسانی به پوست صورت باعث افزایش تولید کلاژن در پوست شده و به چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کند. ماسک آب خیار و ماست آب یک خیار را بگیرید و با دو قاشق چای خوری ماست ترکیب کنید، این ماسک را بر روی صورت بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند، سپس با آب سرد و خوب بشویید. ماسک آب خیار و گلاب آب یک خیار را بگیرید و با دو قاشق غذا خوری گلاب ترکیب کنید، این ماسک را بر روی صورت بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند تا خشک شود سپس با آب گرم خوب بشویید.

  • وحید مهدوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی